Tillbaka..

Ja då var man tillbaka på denna sida då... Får se hur länge man stannar denna gång.. Sist så drog jag pga att sidan strulade mer än den fungerade. Men har hört mig för lite och nu ska sidan fungera relativt bra iaf..men man får väl inte ha för stora förhoppningar på sidan ändå.. Den är ju relativt populär så att den strular är ju bara mänskligt då..

Men men...

Inatt har det kommit snö, riktigt mysigt att kliva upp och se att det inte är kolsvart ute =-) Utan att det faktiskt var rätt så ljust ute ändå..det var verkligen en höjdare. Man blir så mycket gladare i hela kroppen när det är så och i sinnet. Jag var så otroligt trött när första larmet gick strax efter kl 7 imorse och orkade verkligen inte kliva upp så jag låg kvar till strax innan kl 8 istället. Men då jag väl kom upp ur sängen och tittade ut mot vardagsrummet så såg jag att det var mycket ljusare än det brukar vara vid den tiden på morgonen. Hoppades på snö och jo mycket riktigt det var snö som låg som ett stort underbart vitt täcke över hela gräsmattan utanför. Genast så kände jag mig mycket piggare och gladare i hela kroppen =-)


(Redigerat 091214)

Comentzz

Your wordzz here:

Namez
Log me

Your adrezz (not publiz)

your zite/Your blog

Your wordz to me

Trackback
RSS 2.0